poniedziałek, 25 października 2010

"Cash and Hearts"

"Cash and Hearts" to nasz pierwszy singiel z "Lights so Bright", które wychodzi 09.11. Właźcie na nasz ..:MYSPACE:.. słuchajcie i dawajcie znać co sądzicie. Jesteśmy na serio cholernie tego ciekawi :)



A to powyżej to okładka naszej płyty. Piękny rysunek wykonałem osobiście, kaligrafią zajął się Maciej Sobczyński, którego może kojarzycie, bo gra na gitarze w naszym zespole. Jeśli ktoś jest ciekaw co ten rysunek przedstawia to polecam przyjrzeć się zdjęciu, które jest na samej górze tego bloga (i na MySpace zresztą też). Już? I nic? No dobra... Rysunek, jak i zdjęcie, przedstawiają rozświetloną rafinerię pod Gdańskiem. Jeżdżąc na "osławione" sesje koncepcyjne a potem na nagrania do gdańskiego studia DickieDreams mijaliśmy zawsze tę rafinerię i strasznie się nią podniecaliśmy. Wygląda trochę jak z Blade Runnera czy coś. W każdym razie zrobiła na nas wrażenie i dobrze nas nastrajała. Stąd nazwa płyty, stąd też sporo tekstów jakoś tam z tym klimatem powiązanych (nie, nie z rafinerią i przemysłem). Uznaliśmy, że na okładce nie chcemy foto tylko własny rysunek. Urządziliśmy więc zespołowy konkurs na rysunek, który miałem przyjemność wygrać jednym głosem.

/// Eryk

3 komentarze:

  1. A ja się zastanawiałam, co to za rozmazane zdjęcie u góry waszego MySpace... Fajna okładka :) A "Cash and Hearts" to sami wiedzieliście, że się ludziom podoba i chyba stąd wybór na singiel ;) Czekam na płytę. Kupię koniecznie, bo już wiem, że jest super ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedzieliśmy ale mamy taką głęboką nadzieję. Nam się podoba:) dzięki za pochwaly!

    OdpowiedzUsuń
  3. jako rodowitą gdańszczankę, cieszy mnie, że zajaraliście się tu tym i owym. ;-)
    a singiel całkiem całkiem. godny wysłuchania. :-)
    i widzę, że niedługo gracie w la dolce. cieszy, przyjdzie się. :-)

    OdpowiedzUsuń